14. marca 2013

Dňa 18:40 by Unknown v ,    Žiadne komentáre
Načo kupovať stále nové veci, keď si môžeme vyrobiť takéto veci aj doma!
Na výrobu takéhoto stojana sa dá použiť veľa vecí - ja som použila plechovku z arašidov, ale môže to byť nádoba z čohokoľvek, môže byť aj sklenená fľaška - podľa toho čo potrebujete :)

POTREBUJEME: 
plechovku, špagát, lepidlovú pištoľ (lepidlo), nožnice


Na začiatok plechovky som naniesla trochu lepidla a začala obtáčať špagátom.


Obtáčala som, až kým nebola celá plechovka pokrytá špagátom. Na koniec špagátu som opäť naniesla lepidlo a prilepila som ho, aby sa mi špagát neuvoľnil.


Nakoniec som sa rozhodla dozdobiť stojan červenou koženkou a sovičkou (nech to má šmrnc). Jednoducho som to prilepila na plechovku.



Wualá! Takto to vypadá v praxi :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára