12. apríla 2014

Dňa 14:18 by Unknown v , ,    Žiadne komentáre
Veľmi obľúbený recept v našej rodine, prvý krát som ho piekla asi pred 3 rokmi a dnes som povedala, že už dávno som ho nepiekla a tak som sa hneď do toho pustila. Väčšinou pekávam z nasekanými lieskovými orieškami, no keďže som doma nemala, tak som použila mandľové lupienky a kúsky bielej čokolády, ale taktiež môžete urobiť brownies aj bez takýchto prídavkov ;)


Na recept potrebujeme:

  • 8 PL masla
  • 150 - 200g mliečnej čokolády (ja vždy používam milku)
  • 3 veľké vajíčka
  • 1 1/2 šálky kryštálového cukru
  • 1 ČL mandľovej esencie
  • 1 šálka polohrubej múky
  • 1/4 ČL soli
  • 1/2 až 1 šálka nasekaných lieskových orieškov alebo mandľových lupienkov, kúskov čokolády...
Postup

1. Rúru predhrejeme na 190°C a menší plech vystelieme papierom na pečenie.
2. Na miernom ohni rozpustíme čokoládu s maslom a necháme vychladnúť, nie úplne, aby bola masa stále redšia, ale nesmie byť horúca
3. Mixerom vymixujeme vajíčka s cukrom, cca 3 minútky. Pridáme vychladenú čokoládu, mandľovú esenciu a opäť 1-2 minúty mixujeme elektrickým mixérom. Následne pridáme múku, soľ a znovu dôkladne premixujeme.
4. Pridáme (nemusíme, no ja som použila), cca 1/2 šalky mandľových lupienkov a 1/2 šálky bielych čokoládových kúskov a už len varechou som jemne vmiešala a následne vyliala na plech. 

5 Pečieme 15-25  minút.





0 komentárov:

Zverejnenie komentára