18. mája 2014

Dňa 14:55 by Unknown v ,    9 komentáre

Základné cesto na cheesecake, ktoré môžeme dotvárať podľa potreby, či už kakaom, či rôznymi esenciami, podľa toho, aký cheesecake sa chytáme práve urobiť.

Potrebujeme:

  • 1/3 šálky masla (alebo palmarínu) izbovej teploty
  • 1/3 šálky cukru
  • 1 vajíčko
  • 1 šálka múky
Ja som robila citrónový základ pre cheesecake a pridala som : 


  • 1 ČL nastrúhanej citrónovej kôry
  • 2 ČL šťavy z citóna 

Postup:

V prvom rade predhrejeme rúru na 170°C.
Mixujeme maslo s cukrom, kým sa nevytvorí jedna prepojená masa. Potom pridáme vajíčko (ja som pridala i citrónovú kôru a šťavu). Následne pridáme šálu múky a poriadne mixujeme. Môžme i rukami.
Cesto zahusťujeme pridaním múky a riedime pridaním mlieka.
Cesto nemusíme vaľkať. Rukami ho preložíme do tortovej formy a rukami vytvoríme rovnomernú vrstvu.
Pečieme vo vyhriatej rúre cca 10 - 15 minút.


9 komentárov: