27. septembra 2015


Od mojej drahej priateľky som dostala na meniny krásne jesenné vykrajovačky, ktoré som už naozaj musela vyskúšať a tak som upiekla jesenné sušienky, ktoré sú veľmi jednoduché, vcelku zdravé a rýchlo upečené :) 

Potrebujeme:

  • 400g špaldovej múky
  • 150g cukru z kokosového kvetu (príp. hnedého cukru)
  • 300g masla izbovej teploty
  • 2 vajcia
  • 1/2 ČL vanilkovej esencie
  • 1 balíček vanilkového pudingu
  • 1 ČL kakaa
  • nastrúhanú kôru z 1/2 citróna
Postup:
  • Zo všetkých surovín vymiesime cesto.
  • Cesto rozdelíme na 2 polovice, rozvaľkáme a vykrajujeme rôzne tvary.
  • Sušienky ukladáme na plech vystlaný papierom na pečenie a pečieme cca 8-10 minút pri teplote 180°C.





Prajem krásnu jeseň :)
xo

5 komentárov:

  1. Vypadají krásně, hned bych si jednu, dvě dala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :-) v nedeľu sme mali oslavu u mojej svokry a keďže som jej piekla tortu a keksíky, hľadala som nápad ako ich pekne zabaliť. Nápad som našla u teba, za čo ti pekne ďakujem. O keksíkoch a celej oslave píšem aj na svojom blogu, tak dúfam, nebude vadiť ak ťa tam uvediem ako zdroj mojej inšpirácie :-)
    Prajem krásne jesenné dni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Jéj, tak to sa úprimne veľmi teším :) Samozrejme, že mi to vadiť nebude :) Už aj vyrážam na návštevu Tvojho blogu :)

      Odstrániť
    2. Som rada, že som tvoj blog objavila, určite ťa budem navštevovať častejšie, máš tu krásne nápady, samozrejme tiež ma poteší ak sa stavíš kedykoľvek aj ty u mňa :-)

      Odstrániť